مقالات مدیریت بازاریابی و فروش

یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account
478 1 0

بزرگترین چالش های پیش روی مدیرعامل کارخانه در زمینه بازاریابی و تبلیغات چیست؟ ویژه

یک مدیر عامل کارخانه ممکن است با چندین چالش در زمینه بازاریابی و تبلیغات روبرو باشد مانند تغییرات در رویکردهای بازاریابی، استفاده از داده‌ها و تحلیل‌ها و ...

یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account
487 0 0

چگونه یک برنامه بازاریابی خوب برای یک کارخانه صنعتی بنویسیم؟ ویژه

برنامه بازاریابی باید یک سند زنده باشد که به طور مداوم بازبینی و به‌روزرسانی می‌شود. اطمینان حاصل کنید که داده‌ها و فیدبک‌های دریافت شده از بازار مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند تا در تصمیم‌گیری‌های آینده از آن‌ها استفاده شود.

یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account
480 0 0

بهترین روش های روز دنیا در زمینه بازاریابی محصولات یک کارخانه ویژه

استفاده از روش‌های پیشرفته می‌تواند به یک کارخانه صنعتی کمک کند تا به شکلی مؤثرتر با مشتریان ارتباط برقرار کند، تصویر مطلوب‌تری از برند خود ایجاد نماید، و در نهایت، فروش و سهم بازار خود را افزایش دهد.

یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account
479 0 0

ده کارخانه برتر صنایع غذایی در دنیا که توانسته اند در بازاریابی موفق عمل کنند ویژه

هر یک از شرکت‌های General Mills،  Un و ...به سبک خود یک داستان موفق در بازاریابی به وجود آورده‌اند، و با توجه به فرهنگ‌های مختلف، رویکردهای نوآورانه ظاهر می‌شوند تا نیازهای در حال تغییر مصرف‌کنندگان را برآورده سازند.

یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account
711 0 0

ده سوال مهم مدیران عامل کارخانه ها در خصوص وضعیت برنامه ها و تیم بازاریابی ویژه

مدیران عامل کارخانه‌ها برای سنجش اثربخشی و مسیر حرکت تیم‌های بازاریابی خود می‌بایست یک سری سوالات کلیدی را مد نظر قرار دهند. مثل هدفمندی استراتژی، تطابق با مخاطب و ...

یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account
264 0 0

یک برنامه بازاریابی خلاقانه و چابک با دیدگاه بازارهای بین المللی برای یک کارخانه بسته بندی زعفران ویژه

برنامه "بازگشت به اصالت" با عملکرد بر اساس درک عمیق از بازارهای بین‌المللی و تاکید بر نوآوری در محصول و استراتژی‌های بازاریابی، به‌دنبال نه‌تنها معرفی بلکه برقراری یک ارتباط ماندگار با مخاطبین جهانی است.

یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account
500 0 0

کمپین های تبلیغاتی شکست خورده: درسی برای درس گرفتن! ویژه

نبود تحقیقات کافی و عدم شناخت درست از مخاطبان می‌تواند به شکست تبلیغات منجر شود.وفاداری برند و ارتباط احساسی مشتریان با محصولات نباید دست‌کم گرفته شوند و همیشه در هنگام طراحی یک کمپین تبلیغاتی باید مورد توجه قرار گیرند.