یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account 394 0 0 چگونه مدیرعامل یک کارخانه از عملکرد تیم فروش و بازاریابی خود مطمئن شود؟ ویژه یک مدیرعامل باید از طریق نظارت مداوم و ارزیابی عملکرد، اطمینان حاصل کند که بخش فروش و بازاریابی کارخانه به طور مؤثر عمل میکند
یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account 478 1 0 بزرگترین چالش های پیش روی مدیرعامل کارخانه در زمینه بازاریابی و تبلیغات چیست؟ ویژه یک مدیر عامل کارخانه ممکن است با چندین چالش در زمینه بازاریابی و تبلیغات روبرو باشد مانند تغییرات در رویکردهای بازاریابی، استفاده از دادهها و تحلیلها و ...
یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account 387 0 0 بزرگترین اشتباه های رایج کارخانه ها در بازاریابی ویژه اشتباهات رایجی که کارخانهها در زمینه بازاریابی ممکن است انجام دهند عبارتند از عدم شناخت کافی از مشتری، عدم تطابق بازار و محصول، فراموش کردن بازاریابی داخلی و ...
یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account 487 0 0 چگونه یک برنامه بازاریابی خوب برای یک کارخانه صنعتی بنویسیم؟ ویژه برنامه بازاریابی باید یک سند زنده باشد که به طور مداوم بازبینی و بهروزرسانی میشود. اطمینان حاصل کنید که دادهها و فیدبکهای دریافت شده از بازار مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند تا در تصمیمگیریهای آینده از آنها استفاده شود.
یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account 480 0 0 بهترین روش های روز دنیا در زمینه بازاریابی محصولات یک کارخانه ویژه استفاده از روشهای پیشرفته میتواند به یک کارخانه صنعتی کمک کند تا به شکلی مؤثرتر با مشتریان ارتباط برقرار کند، تصویر مطلوبتری از برند خود ایجاد نماید، و در نهایت، فروش و سهم بازار خود را افزایش دهد.
یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account 479 0 0 ده کارخانه برتر صنایع غذایی در دنیا که توانسته اند در بازاریابی موفق عمل کنند ویژه هر یک از شرکتهای General Mills، Un و ...به سبک خود یک داستان موفق در بازاریابی به وجود آوردهاند، و با توجه به فرهنگهای مختلف، رویکردهای نوآورانه ظاهر میشوند تا نیازهای در حال تغییر مصرفکنندگان را برآورده سازند.
یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account 495 0 0 تحلیلی بر روشهای بازاریابی شرکت Nestlé ویژه شرکت Nestlé به عنوان بزرگترین شرکت صنایع غذایی جهان، با بیش از ۱۵۰ سال سابقه، نمایانگر نوعی بازاریابی است که ترکیبی از استراتژیهای سنتی و نوآورانه میباشد.
یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account 711 0 0 ده سوال مهم مدیران عامل کارخانه ها در خصوص وضعیت برنامه ها و تیم بازاریابی ویژه مدیران عامل کارخانهها برای سنجش اثربخشی و مسیر حرکت تیمهای بازاریابی خود میبایست یک سری سوالات کلیدی را مد نظر قرار دهند. مثل هدفمندی استراتژی، تطابق با مخاطب و ...
یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account 264 0 0 یک برنامه بازاریابی خلاقانه و چابک با دیدگاه بازارهای بین المللی برای یک کارخانه بسته بندی زعفران ویژه برنامه "بازگشت به اصالت" با عملکرد بر اساس درک عمیق از بازارهای بینالمللی و تاکید بر نوآوری در محصول و استراتژیهای بازاریابی، بهدنبال نهتنها معرفی بلکه برقراری یک ارتباط ماندگار با مخاطبین جهانی است.
یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account 500 0 0 کمپین های تبلیغاتی شکست خورده: درسی برای درس گرفتن! ویژه نبود تحقیقات کافی و عدم شناخت درست از مخاطبان میتواند به شکست تبلیغات منجر شود.وفاداری برند و ارتباط احساسی مشتریان با محصولات نباید دستکم گرفته شوند و همیشه در هنگام طراحی یک کمپین تبلیغاتی باید مورد توجه قرار گیرند.