یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account 600 0 0 بیمارستان های موفق ترکیه ویژه ترکیه به دلیل داشتن امکانات پزشکی پیشرفته و بهای نسبتاً ارزان خدمات درمانی، به یکی از مقاصد پیشرو در زمینه جذب توریست سلامت تبدیل شده است.
یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account 495 0 0 ریسک های سپردن صفحه اینستاگرام به ادمین ویژه هنگامی که یک پزشک مدیریت صفحه اینستاگرام خود را به یک ادمین دیگر میسپارد، ممکن است با چندین ریسک و مخاطره روبرو شود مانند نقض حریم خصوصی، تصویر نامطلوب و...
یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account 490 0 0 اصول و استراتژیهای تبلیغاتی ویدیویی برای پزشکان ویژه در عصر دیجیتالی امروز، ویدیوها به یکی از ابزارهای تبلیغاتی برای پزشکان تبدیل شدهاند.برای برقراری ارتباط موثر با بیماران و افزایش آگاهی نسبت به خدمات خود، پزشکان باید ویدیوهای جذاب و معلوماتی تولید واز خطاهای رایج نیز پرهیز نمایند
یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account 710 0 0 تجزیه و تحلیل یک برند پزشکی بین المللی: کلینیک Mayo ویژه یکی از برندهای معتبر کلینیک خصوصی پزشکی در دنیا که شهرت جهانی دارد و تبلیغات و برندینگ موفقی را به نمایش گذاشته، "کلینیک مایو" (Mayo Clinic) است.
یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account 509 0 0 کلینیک تخصصی قلب: یک برنامه بازاریابی، تبلیغات و برندینگ جهت جذب توریست سلامت ویژه برنامه بازاریابی، تبلیغات و برندینگ برای کلینیک خصوصی که به دنبال جذب توریست سلامت در ایران است باید مواردی مانند تحقیق بازار و تعیین مخاطب،استراتژی برندینگ و... را شامل شود.
یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account 576 0 0 چرا بسیاری از کلینیک های زیبایی در بازاریابی و کسب درآمد شکست می خورند؟ ویژه کلینیکهای زیبایی ممکن است به دلایل مختلفی در بازاریابی و کسب درآمد شکست بخورند. عوامل متعددی در این شکستها دخیل هستند مانند تحقیقات بازار ناکافی، عدم تطابق با استانداردهای کیفی و...
یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account 496 0 0 چگونه یک منشی، پزشک را نابود می کند؟ ویژه منشی پزشکی که نامناسب عمل کند میتواند از طریق طیف گسترده ای از رفتارها و اشتباهات مخرب، روی زمینههای مختلفی از عملکرد یک کسبوکار پزشکی تأثیر منفی بگذارد.
یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account 688 0 0 ده اشتباه مهلک پزشکان در برابر بیماران که منجر به نارضایتی آنها می شود. ویژه اشتباهاتی مانند ملاقاتهای بسیار کوتاه، کمتوجهی به نگرانیها و ترسهای بیمار و ... میتوانند منجر به کاهش اعتماد بین پزشک و بیمار شوند، همچنین تأثیر منفی بر روی رضایت بیمار و نتایج درمان داشته باشند.
یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account 484 0 0 باشگاه مشتریان در حرفه پزشکی: تعاریف، مفاهیم و استراتژیهای جذب و نگهداری ویژه در دنیای رقابتی امروز، جذب و حفظ بیماران نه تنها مستلزم ارائه خدمات پزشکی با کیفیت است، بلکه نیازمند بهرهگیری از رویکردهای نوین در بازاریابی و مدیریت روابط با مشتری است.
یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account 484 0 0 نقش بازاریابی حضوری در افزایش تعداد بیماران مراجعه کننده به پزشک ویژه بازاریابی حضوری یکی از موثرترین ابزارها در صنعت خدمات بهداشتی و درمانی است، بهویژه برای جذب و حفظ بیماران در یک مطب پزشکی. این رویکرد بهطور مستقیم با مخاطبان هدف ارتباط برقرار میکند و اغلب منجر به ایجاد روابط مستحکمتر و شخصیتر میشود.