امروزه فروش موفق مقطعی در اثر یک برنامه تبلیغاتی گذرا، چندان مورد توجه صاحبان کسب و کار نمی باشد، بلکه ایجاد یک جایگاه در بازار و دستیابی به یک سهم پایدار از آن، اولویت هر کسب و کار موفق می باشد.
جهت دستیابی به چنین جایگاهی، لازم است که آن کسب و کار، محصولات و یا خدمات آن در قالب یک برنامه برندینگ، مورد توجه قرار گیرد.
هدف از برنامه برندینگ، ایجاد یک شناخت و تعریف هویت در جامعه بازار هدف می باشد. به گونه ای که نام آن برند، تداعی کننده ارزش های مورد نظر صاحب کسب و کار باشد.
یکی از خدمات ویژه شرکت آرتمن، تعریف و پیاده سازی روش های برندینگ برای محصولات و خدمات می باشد.
خدمات زیر، رئوس اصلی مدیریت برند در شرکت آرتمن میباشند:
1. هویت و ارزشهای برند
2. جایگاه برند
3. هویت کلامی برند
4. میراث برند
5. داستان برند
6. هویت بصری برند
7. شخصیت برند
8. مدیریت و راهبری برند